نقاشی 6

   کمبود خواب
با یک روز مرخصی حل می شود.
کمبود وقت
با مدیریت زمــان
سایر کمبود ها نیـــز  علاجی دارند...
با کمبود دست هایت چه کنــم ؟! 

                                                        میلاد تهرانی 


 

 پ.ن.1.اینم ششمین نقاشیم که روز 26/11/89 تموم شد و مال عزیزترینه 

پ.ن.2.اگه با هزار بدبختی برین یه قلم موی چهار-صفر بگیرین که پرنده هاتونو با اون رنگ کنین که ظریف تر در بیاد ،بعد به محض اینکه پرنده هاتونو کشیدین تموم شد،یه نگاه تو جامدادیتون بندازین و ببینین اون قلم مو چهارصفره رو گذاشتین اونجا و تمام مدت داشتین با یه قلموی بزرگتر قدیمی ،پرندتونو رنگ میکردین ،چه حسی بهتون دست میده؟! 

پ.ن.3. از بدترین روزای عمرم رو دارم میگذرونم.

 

پ.ن.4.این دل دو حرفیم خیلی حرف داره ،خیلی... 

   

پ.ن.5.ترم گند پنج تموم شد و ترم گندتر شیش شروع شد. Begging 

پ.ن.6.به خاطر آرامشت مرسی... 

نظرات 11 + ارسال نظر
ali 1389/11/26 ساعت 20:00 http://www.olden.blogsky.com

سلام واقعا سایت خوبی دارین میخواستم با سایت تازه پا گرفته ی من تبادل لینک کنید اگر مایل بودید ابتدا وبلاگ من را با نام مطالب علمی و تاریخی لینک کنید بعد در وبلاگ من نظر بگذارید تا من هم لینکتون کنم
با تشکر
www.olden.blogsky.com

امید 1389/11/26 ساعت 20:38 http://faith.blogsky.com

سلام سلام سلام
به به چه نقاشی قشنگی. آفرین به اون دستای هنرمندی که اینو کشیده. خیلی خوشگلهههههه
بعدشم که آدمیزاد همیشه یه چیزی واسه کم داشتن داره.
اگه همچین اتفاقی بیفته یکم به خودم و نقاشیم نگاه میکنم و بعدش می خندم و میگم آفرین که بدون ابزار کار مناسب همچین نقاشی خوشگلی کشیدی.
چرا عجیجم؟ خدا نکنه بد باشی

به این دل دو حرفی فسقلیت بگو بیاد حرفهاشو به من بزنه. آماده ی شنیدنم
بعضیا هستن که آرزوی اینو دارن که بتونن بیان همین ترمای گند رو بگذرونن. بعضیا حتی پول کافی برای درس خوندن رو ندارن و بودن سر همین کلاسا براشون رویای دست نیافتنیه، پس خدا رو شکر کن و قدر لطفش رو بدون.
امیدوارم همیشه آرامش و خوشی داشته باشی
مرحمت فرموده ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نذارین

بابت پست خیلی خوشگلت ممنونم. میگم راستی عکسش هم چه سایز مناسبی داره هااااا

سوده 1389/11/28 ساعت 15:41

سلاااااااام الهه جونم؟
واااااااااااااای که خیلی قشنگه.....
خوبی؟
چه خبرا؟
این جمله یادت نره
این نیز بگذرد
مراقب خودت باش
میدوستمت....

خیلی زیباست!
واقعا هنرمندی و بااحساس!

این دل دو حرفیم خیلی حرف داره ،خیلی...
این دل دو حرفیم خیلی حرف داره ،خیلی...
این دل دو حرفیم خیلی حرف داره ،خیلی...
این دل دو حرفیم خیلی حرف داره ،خیلی...
این دل دو حرفیم خیلی حرف داره ،خیلی...
خیلی..........................................

اینکه دستانت را ندارم چیز تازه ای نیست...
ولی همین که چیز تازه ای نیست آزارام می دهد!!
...
مرسی نقاشی... بابا الهام الملک!!!
روزهای بد زندگی هم در قیاس با روزهایی بدتر ، خوش به حساب خواهند آمد!!

واران 1389/12/01 ساعت 11:50

سلام به دوستای گلم
ارشد که تموم شد گفتم میام
اما این دو سه روز تو شوک از دست دادن همسایه مون بودم
خبر تلخ و سنگینی بود نیومدم نت چون نمیکشیدم
بهر حال بازم برگشتم
اما یه کم متفاوت تر
دوستون دارم
بهت تبریک میگم برای نقاشی ها
امیدوارم روزهای شادی رو داشته باشی
سوده جون شما هم ما رو از خودت بی خبر نزار قربان شما
اقا امید شما خوبید ؟
کم ژیدا شدید همه گی!

یارانه ی دستــ ـهایت را قطع نکن،من زیر خــ ــــط فقر مهربانیت هستم!!! (میلاد تهرانی)

سلاااااااااااااااااام
این نقاشیت دیگه محشر شده!
یه وقت یه دونه برای من نکشیااااااااا

بنده هم اصلا روزهای خوبی ندارم...

ترم 5 اونقدرا هم گند نبود دیگه
بعدشم ترم شیش که به نظر بهتر میاد

سوده 1389/12/02 ساعت 12:59

سلام واران جون
دلم برات تنگیده .....خوبی؟
از شازده چه خبر؟

یه متن توپ از همون وبلاگ توپ که بهت گفتم:

همیشه باید یک راهی برای فرار کردن باشد! همیشه باید یک نفر باشد که به شما ثابت کند فرار تنها راهی ست که دارید! و فرار از خود هیچ هم سخت و محال نیست، یک کمی اراده می خواهد و یک کمی قدرت مقاومت در برابر چیزی به نام دلتنگی! باقی اش به همین سادگی ست که گم بشوی و گور! _ گم بشوی و گور یعنی همان گم و گور شدن! _ بعد همه چیز روشن می شود یک شبه، درخت ها، حاشیه ی اتوبان ها، بدی ها و خوبی هایی که گاه این به آن و گاه آن به این می چربد؛ و چیزهایی هم این وسط تا زیر صفر افت اهمیت پیدا می کنند، مثلا ترس ها، حسادت ها، سوال ها، بروم نروم ها و شک ها؛ تو تنها کافی ست گم شوی! همیشه باید یک راهی برای نیست بودن پیدا کرد، دنیا وحشتناک تر از آنی ست که بشود مادام و بی وقفه نفس کشید اش! کاسه کوزه ها را گاهی در کمال صحت و سلامت عقل بشکنید! بعدها شاید بندزنی از سر کوچه تان رد شود؛ نشد هم به جهنم! بهتر از کلافگی توی دست های کسی ست که اصرار دارد به شما ثابت کند فرار تنها راهی ست که دارید!

امید 1389/12/10 ساعت 17:49 http://faith.blogsky.com

سلام
واران جون، سوده جون چطورین؟
دلم براتون تنگ شده
فرناز تو چطوری؟ بابا عجب متن توپی بود
من که خوشم اومد
این وبلاگ توپ آدرسش چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد