تسلیت بنده را پذیرا باشید

ز خر خوانان عالم هرکه را دیدم غمی دارد  / دلا رو کن به مشروطی که آن هم عالمی دارد  

ایام سوگواری امتحانات تسلیت باد...  

پ.ن. 

نظرات 5 + ارسال نظر
شکیبا 1389/03/16 ساعت 22:11

سلام
قالب جدید مبارک...

تسلیت بنده رو برای این غم بزرگ پذیرا باشید!!

سوده 1389/03/17 ساعت 00:06

سلام منم تبریک میگم....
و البته امیدوارم با آوردن نمره های خوب از این غم بزرگ رها بشین....ان شاالله.....

حسین 1389/03/17 ساعت 01:24 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

امید 1389/03/18 ساعت 14:01 http://faith.blogsky.com

سلام بر تو ای دوست
من هم داشتم توی وبلاگ خودم می گشتم و نمیدانم چطور شد که یهویی بر لینک وبلاگ تو کلیک کرده و در نتیجه وارد وبلاگت شدم.
قالب جدیدت خیلی زیباست سرکار الهه خانم
و اینکه آرزو می کنم همه ی امتحانات رو 20 بگیری دخمل خوب و نازنین
فرشته ی روی زمین

سلام. می بینم که مبتلا شدین به جنون فراوان خوانی لیالی امتحانات...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد