دلم تنگ است!

همانند سربازی که تازه از جنگ بازگشته

محتاج نوازش دست هایت هستم

باور کن که دلتنگی ... دلتنگی ...

دلتنگی مرگ تدریجی ست !!!
                                                (میلاد تهرانی)

 

  

p.s.jiji

تسلیت بنده را پذیرا باشید

ز خر خوانان عالم هرکه را دیدم غمی دارد  / دلا رو کن به مشروطی که آن هم عالمی دارد  

ایام سوگواری امتحانات تسلیت باد...  

پ.ن. 

من که مینالم ...تو فقط بخند

     لطفن سرم را روی شانه ات
بعد برو دنبال تکه های دیگرِ تنم بگرد!
توی گنجه ات را بگرد...
توی مثلن مردمک هات را
لطفن بگو گریه ام کنند
من گریه دوست دارم
ضمنن توی زباله ها را هم
و لای عکس هایی که با گربه ام
لطفن روپوشِ سفیدت را بپوش
مرا معاینه کن
توی حلقم را بچرخ
که تنگِ بغضم چسبیده ای و نفس  که ندارم دیگر
یعنی توی حلقم
تنگِ بغضم
اسم تو می کشد پنجه
بگرد همه جا را...حتا توی گنجه دنبالم
دوباره که دارم می نالم!
لطفن تو دوباره بخند
روپوشِ سفیدت را که می پوشی
بگرد لای هق هقِ توی گوشی
یا مثلن نبضم را بگیر
یا لطفن مرا بمیر
لطفن مرا بمیر
                              لطفن مرا...
  
                      

                   

                                          علی مسعودی نیا        

پ.ن.دوباره که دارم می نالم! لطفن تو دوباره بخند...                                                                                               

بعد نوشت: در اتاقی که به اندازه ی یک تنهاییست ،دل من ،که به اندازه ی یک عشق است ،به بهانه های ساده ی خوشبختی خود مینگرد...