غاتی پاطی

زندگی در برزخ وصل و جدایی ساده نیست 

کاش قدری پیش از این یا بعد از آن میزیستم 

   

پ.ن.1.ذهنم شده مثه یه پیاده روی شلوغ پر آدم، که همه دارن به هم تنه میزنن تا راه خودشونو باز کنن...

پ.ن.2.دلم ناجور ،بارون میخاد ... 

پ.ن.3.

نظرات 10 + ارسال نظر
امید 1389/10/06 ساعت 15:37 http://faith.blogsky.com

سلام سلام سلام غاتی پاطی

ایکاش همین الان که زیست می نماییم، همه چیز به بهترین شکل ممکن به زیست نمودن ما کمک کند تا با خوشبختی و رضایت زیستن نماییم
اوه اوه اوه ... :دی
بابا پیاده رووووووو، من میگم یکمی پوست موز بندازیم زمین همه بخورن زمین باهم بهشون بخندیم

سلام سلام سلام
امید؟؟؟؟؟

پیاده رو های شلوغ برزخ ذهن خیلی هاست امروز...
و چقدر باران غریبی می کند با ما!
کاش خداوند کمی لطافت مهمانمان کند ...
===
شعرش خیلی قشنگ بود...
و سلام!!

کامنت شمام خیلبی قشنگ بود..مرسی
و سلام!!

حتی اگر آیینه باشی، پیش آدم ها

باید زبان تند حاشا را بلد باشی

وقتی که حتی از دل و جان دوستش داری

باید هزار آیا و اما را بلد باشی

لا اله الا الله!!!

واران 1389/10/12 ساعت 21:43

سلام سلام خانمی
تولدت مبارک عزیز
ببخش من دیر رسیئم
باور کن خیلی سرم شلوغه و به نت نیومدم
موفق باشیو شاد
راستی از سوده خبر نداری؟ دلم براتون تنگ شده

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو یعنی چشام دارن درست میبینن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی این اسمه که نوشته واران خود وارانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلاااااااااااااااااااااااااام بابا بی ممعرفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت کجایی توو؟
فک کنم ۲-۳ ماهی هست نیومدی پیشمون بابا
خوبی؟
مرسی خانومی
کی میشه بهمن بشه و تو این کنکورتو بدی ما راحت شیم؟؟؟؟؟؟؟
سوده هم والا چند وقته نیومده...منم دلم براش تنگ شده..فک کنم داره خیلی درس میخونه
اونم بی معرفت شده :(

بازم بیا پیشمون
میدوستمت عجیجم
به شازده سلام برسون

سوده 1389/10/18 ساعت 20:34

سلام سلام
الهههههههههههه جون
چطوری؟
آقا امید؟
واااااااااااااای یعنی واقعا این واران خودشه؟
چقدر چهره ات تغیییر کرده واران جون؟ :دیییی
بچه ها چطورین دلم واسه همتون خیلی تنگ شده واسه اون روزایی که زود زود به هم سر میزدیم خیلی هوای اون روزارو دارو خیلی......
همتون میدوستم.......

سلام وبلاگ قشنگی داری اگه مایل به تبادل لینک بودی اول نو با نام موزیک برتر(امید) بلینک وبعد بگو با چی بلینکمت موفق باشی

[ بدون نام ] 1389/10/23 ساعت 16:57

دلم خیلی واست تنگ شده
واسه خودت
واسه اولن گفتن هات
جای خالی تو رو تو وبلاگ من و همچنین دلم هیچکس نتونست و نمی تونه پر کنه
ای کاش روزی معجزه بشه و دوباره دو تا دوست بهم برسند...
ای کاش...
ای کاش...
ای کاش...

بابا قالب قشنگ!
مطلبای رو صفحه رو هم یه مقدار کمتر کنی مثلا فقط 5 تا ، دیگه توپ توپ میشه!
دوست دارم

سلاملیکم...
بابا ما که آپ می کنیم یکی می خواد همت کنه بخونه
در ضمن منتظر خوندن پستای قشنگتون هستیم...

سلام
کی گفته من از اصفهانیا بد گفتم؟!!!!

درخت بغل وبلاگت قشنگه!
لطفا بهش آب بده نخشکه اصفهانی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد