دلم تنگ است!

همانند سربازی که تازه از جنگ بازگشته

محتاج نوازش دست هایت هستم

باور کن که دلتنگی ... دلتنگی ...

دلتنگی مرگ تدریجی ست !!!
                                                (میلاد تهرانی)

 

  

p.s.jiji

نظرات 8 + ارسال نظر
امید 1389/03/24 ساعت 20:09 http://faith.blogsky.com

کلی خندیدم از دستت دختر
شعرشو ببین
عکسشوووووووو ببییییییییینننننننن

خیلی قشنگه

دلتنگی زندگی دوباره است به امید دیدن کسی که ندیدنش عادت نمی شود برایمان ...
دلتنگی مرگ ناامیدی هاست...

[ بدون نام ] 1389/03/29 ساعت 13:04

وای فدای دل تنگت نازی چه با مزه اس
یه ژست جدید دل تنگانه گذاشتم با اینکه این روزها دلتنگی با من غریبگی میکند
انگار نه انگار روزی همراه همیشه من بود
میبینید بی وفایی رو
میدوستمت
شدیدا

واران 1389/03/29 ساعت 13:05 http://varanbahar.blogfa.com

این من بودم اسمم یادم رفت

سلام الی جونم
خداییش عکسی که گذاشتی خیلی باحاله!!

سوده 1389/04/01 ساعت 00:06

سلام الهه جون خوبی؟
میبخشید دیر اومدم.....
عکسی که گذاشتی مضمونه پستتو خیلی خوب میرسونه........

الهه 1389/04/02 ساعت 15:21

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام خدمت همه ی دوس جونیای عزیییییزم
ببقشین که خیلی کم اومدم نت
خدا رو شکر دومین روز تعطیلات رو در حال سپزیینگ هستم
برای امید ،مرسیییییییییییییییییییییییی
برای یاسین ،مرسیییییییییییییییییی ،خیلی خیلی عشقولانه بود و بسیار باش حال کردم و برای یه دوستی هم فرستادمش
برای واران جونی ،مرسییییییییییییییییییییییییییییی،اومدم خوندمش عجیجم
برای شکیبا جونی ،مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییی،آره خودمم اونروزی که این عکسو گرفتم ،اونقد باش حال کردم که نگو
برای سوده جونم مرسییییییییییییییییییییییییییی،این عکسه یعنی قیافه ی یکی از روزای منه!:دی
همتونو دوس دارم
مرسی که بهم سر میزنین

واران 1389/04/04 ساعت 15:15 http://varanbahar.blogfa.com

سلام الی جونم
میخواستم تشکر کنم از حظورت تو تولد
راستی بچه ها ببخشین خودم نبودم ازتون پذیرایی کنم
میدوستمت

سلام عزیز دلم
خاهش میکنم بابا
این حرفا چیه؟
به همچنین دوس جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد