دهه 60 یا

 

 

 

پ.ن.ازون جایی که گفتم شاید شماهم به این خیل محترم اجتماع تعلق داشته باشین،بد نیست یه یاد آوری کوچولو بکنم  ..

پ.ن.2.ازون جایی هم دوباره که ،گفتم شاید مثه من شکمتون در حالت اهتضار؟!؟!(احتضار،احتظار،احتزار،اهتزار،اهتظار و الخ) به سر میبره،یه جک میگم،بخندین : 

زن به شوهرش میگه :شوهر همسایه هرروز صبح که میخواد بره سر کارزنشو میبوسه!تو چرا اینکارو نمکنی؟ 

میگه:آخه من که زنه رو خوب نمیشناسم...!!  

خب کافیه دیگه...زیادم خنده دار نبود 

 

پ.ن.3.دعا یادتون نره هاا

نظرات 13 + ارسال نظر
امید 1389/05/22 ساعت 17:54 http://faith.blogsky.com

سلام سلام سلام
الهه اولن

میگم باز این افراد ناشناس کی هستن برات کامنت میذارن؟
از اونجاش که بچه ی hidden بود کلی خندیدم
جک هم خیلی باحال بود
راستی دهه ی هفتادیها رو نسبت به دهه ی شصتی ها مقایسه کردی. حالا ببین ما دهه ی پنجاهیا چی کشیدیم
التماس دعا دارم
بچه ها جون هر کی دوست دارین برای من دعا کنید لطفا خواهشا تمناااااااا التماسا و خلاصه هرطور که قبول دارین دعا کنید منو
سرکار الهه خانم خیلی ارادت داریمااااا
راستی من از اینجا اعلام کنم که فرناز خانم هم دومن

سلااااااااااام
:)
این آخریه فرناز ناقلا بوده
شماها چی کشیدییییییییین؟؟
چش چش چشششششششششششمممممم

سوده 1389/05/22 ساعت 18:50

الهه اولن...


بابا خودت اولن دوس جونییییییییی

سوده 1389/05/22 ساعت 18:57


جالب بید.....
التماس دعا.....

مرسییییییییییییییی
محتاجیم به دعا عجیجم

alireza 1389/05/22 ساعت 19:50 http://alirezabgp.blogfa.com/

سلام دوست خوبم ، سایت خوبی داری.
به منم یه سری بزن.[گل]

سوده 1389/05/23 ساعت 00:22


اینطوری که تاییدی میکنی آدم ضایع وشد.

نه بابا دوس جونم...شما سرورین..ضایع چیه؟

سلام. میگم جام جهانی اول کامنتگذاری برگزار کردی که همه شوق اول شدن دارند
انتخاب باحالی داشتی در راستای طرح شادمان سازی خاطر خوانندگانت
می گم خیلی هم به شکمت اهمیت نده بذار طفلکی این یک ماه رو کمی استند بای باشه!
انتخاب شکلک ها به طور کاملا تصادفی بوده است
باورکنید
دوستان عزیزی هم که شوق اول شدن دارند خیلی بهشون برنخوره از حرف من

سلاام
بله دیگه...تازه بسیار هم ذوق داره
مرسی ممنونم
تازه نخیرم..این شکم طفلکی بسیار رنجها میکشه این یک ماهو...بابا ما نی قلیون میباشیم
اتقاقا شکلک های ما هم کاملا تصادفی بود
باور کنین
مممنون

راستی این همه حرف زدم یادم رفت بهت بگم یادمون نمی ره!!!!
منظورم همون دعاست و من یک پیام بهداشتی و اخلاقی هم دارم.
باور کنید مسواک زدن اگه با دقت باشه و آب و خمیردندون وارد حلق نشه روزه رو باطل نمی کنه!
بقیه گناهی نکردند که باید بوی خوش!!! دهان شمارو تحمل کنند!

واقعا ممنون
و خب...
بله منظورتون با هر کی بود...خب ممنون

واران 1389/05/23 ساعت 19:54

سلام کلی ذوقیدم
خیلی قشنگ بود
به یادتم
دوست دارم
تا بعد

سلاااااااااام

منم به یادتم دوس جونم
دوست دارم یه عالمه

منظورم به کس خاصی نبود. بده از طریق وبلاگت پیام بهداشتی اخلاقی دادم...

نه بابا..اختیار دارین..شما همیشه پیام اخلاقی بدین ..مام قول میدیم هوچی نگیم

شما اختیار وبلاگتونو دارین می تونین هر چی خواستین هم بگین . ولی اینجوری شما هم توی دعایی که اون بنده خدایی که بوی بددهان کسی رو تحمل نمی کنه و میگه خدا بیامرزه امواتت رو که مسواک زدی شریک می شی. راستی می گم این سریال در مسیر زاینده رود هم توی این یکماه خوب اصفهونتون رو مطرح می کنه

خاهش میکنم
در مورد این سریاله...والا منکه ندیدم ..فقط دیشب دیدمش که خب حقیقتا خیلی جواده
مخصوصا اونا که یعنی میخان ادای اصفهانی حرف زدنو در بیارن که کلن هیکل لهجه رو میارن پایین
مثه اون زنه که انگار عروس این خونه هه بود...که من نمیدونم لهجش کجاییه...خیلیییییییییی خیلی جواد بود

سوده 1389/05/24 ساعت 14:47

فکر کنم لهجه ی اصفهانی رو با زبون ترکی قاتی کرده!

سوده 1389/05/27 ساعت 00:21

سلام الهه جون
کجایی دوس جون؟

واران 1389/05/29 ساعت 14:43

سلام به همگی
بنا به دلایلی که نه وب تو نه وب سوده اپ شده
در همین جا مراتب ارادت خودمو بهتون اعلام میکنم
عبادات تون قبول

سلااااااااام عروس خانوم دوس جون خودم
ما بیشتر خانومی..سلام به شوخمل هم یه عالمه برسون
و از شما هم...
:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد