تکیه گاه

ای همه آرامشم از تو پریشانت نبینم

چون شب خاکستری سر در گریبانت نبینم

ای تو در چشمان من یک پنجره لبخند شادی

همچو ابر سوگوار این گونه گریانت نبینم

ای پر از شوق رهایی رفته تا اوج ستاره

در میان کوچه ها افتان و خیزانت نبینم

مرغک عاشق کجا شد شور آواز قشنگت

در قفس چون قلب خود هر لحظه نالانت نبینم

تکیه کن بر شانه ام ای شاخه نیلوفرینم

تا غم بی تکیه گاهی را به چشمانت نبینم

قصه دلتنگیت را خوب من بگزار و بگذر

گریه ی دریاچه ها را تا به دامانت نبینم

کاشکی قسمت کنی غم های خود را با دل من

تا که سیل اشک را زین بیش مهمانت نبینم

تکیه کن بر شانه ام ای شاخه نیلوفرینم

تا غم بی تکیه گاهی را به چشمانت نبینم

 

پ.ن.چندان ربطی به حال هوام نداره این پست ،اما به پای این آهنگ فوق العاده ی ستار ،کم گریه نکردم...

نظرات 11 + ارسال نظر
سوده 1389/05/15 ساعت 21:01

الهه اولن....

سوده 1389/05/15 ساعت 21:04

قشنگ بید....
شایدم ربط داشته باشه حالا کی میدونه!

مرسی دورت بگردم
نه دورت بگردم اینطوری نیست

سر به روی شانه های مهربانت می گذارم
عقده دل می گشایم،گریه ی بی اختیارم
از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم
بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم
خالی از خودخواهی من برتر از آلایش تن
من تو را بالاتر از تن برتر از من دوست دارم

عشق صدها چهره دارد عشق تو آیینه دار عشق
عشق را در چهره ی آیینه دیدن دوست دارم
در خموشی چشم ما را قصه ها وگفتگو هاست
من تو را درجذبه ی محراب دیدن دوست دارم

در هوای دیدنت یک عمر در چله نشستم
چله را در مقدم عشقت شکستن دوست دارم
بغض سرگردان ابرم قله آرامشم تو
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم

پ.ن:
وقتی این شعرت رو خوندم یاد این آهنگ هایده افتادم،منم پای این آهنگ خیلی کردم...

سلام عجیجم
مرسیییییییییی که زحمت کشیدی
خیلی قشنگ بود

امید 1389/05/16 ساعت 22:12 http://faith.blogsky.com

agree farnaz
سلام سلام سلام
منم یاد همین آهنگ هایده افتادم
آهنگتم خیلی خوشگله هااااااااااا
یادش بخیر اون موقع ها که آهنگ های هایده رو گوش میکردم. تقریبا دوازده سال پیش بود
همه ی آلبوم های هایده رو داشتم
عجب حال و هوایی بود

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام
مرسیییییییییییییییی

واران 1389/05/17 ساعت 00:37

سلام
اومدم یه عرض ادب کنم و بگم من که بیادتونم منتهی فرصت اومدن کمه
گفتی ستار یاد اهنگ این اخرین تلاشمه واسه بدست اوردنت
فک کنم منم باهاش گریدم
امیدوارم ربط نداشته باشه و خوش باشی
میدوستمت تا بعد

سلاااام خدمت عروس خانوم
ما هم به یادتیم خانوم
میدوستمت

samin 1389/05/18 ساعت 23:57

salam
lotfan chizhaie shadmane bezarin khob
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

سلین

امید 1389/05/19 ساعت 21:37 http://faith.blogsky.com

agree samin
for example: ninash nasham balade
or
bazam sharareh delaro divoone karde, mamanesh moohasho aroosaki shoone karde

انجمن حامیان الهه! 1389/05/20 ساعت 01:04

ما به شدت شما رو می دوستیم
میگی نه؟!
نگاه کن:


بقیش رو هم حضوری اعلام می کنم

شما کی هستین؟

سوده 1389/05/20 ساعت 12:20

بابا حامییییییییییییییی.............

میبینی سوده جون؟؟؟؟

سوده 1389/05/21 ساعت 00:53

الهههههههههه کجاییییییییی؟

من اینجام دوس جونی
همینجاها میپلکم :)

واران 1389/05/21 ساعت 17:14

بازم سلام
هنوز بیادتونم
من تو وب امید کلی نظر نوشتم بعد گفت به دلیل وجود کلمات تائیید نشد؟
چطورین بچه ها ؟من که بشدت دلم برای روزایی که همه اش اینجا ها پلاس بودم تنگه
کاش ارشد قبول شم دعام کنید

سلاااااااااام عروس جونییی
ماهم به یادتیم عجیجم
امید که گفتش که لابد قاطی کرده بوده
در هر حال مام آرزو میکنیم تو زود ارشدتو قبول شی بیای دوباره پیشمون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد