خوشبختی های بزرگ

خوشبختی یعنی اینکه میدونم کسی هست که دوستم داره  

خوشبختی یعنی اینکه میدونم کسی هست که دوستش دارم

خوشبختی یعنی اینکه از ثانیه ثانیه ی حضورش لذت میبرم

خوشبختی یعنی اینکه صبح که از خواب بیدار میشم،اون اولین چیزیه که بهش فکر میکنم 

خوشبختی یعنی اینکه شب که میخام بخوابم،اون آخرین چیزیه که تو فکرمه

خوشبختی یعنی همون ترسی که از نبودنش دارم ،این بودنشو برام پررنگ تر میکنه

خوشبختی یعنی اینکه قهرکردنمونم  خنده داره  

خوشبختی یعنی اینکه توی یه چشم به هم زدن،با هم آشتی میکنیم 

خوشبختی یعنی اینکه میتونم بهش بگم دوست دارم...

...  

همه ی این چیزای به ظاهر کوچیک ،خوشبختی اند...

 

پ.ن.حرفای دلمه... شایدم نه...شایدم آره...بهتون نمیگم... یه رازه..

نظرات 12 + ارسال نظر
امید 1389/04/22 ساعت 15:14 http://faith.blogsky.com

سلااااااااااامممم
من چقدر خوشبختم
همه چی آرومه

خوشبختی یعنی اینکه کسی رو داشته باشی که بدونی قدرتو میدونه و براش مهم هستی
خوشبختی یعنی اینکه بدونی خداوند هردوتون رو دوست داره
و بقیه اش هم دیگه رازه و نمیشه اینجا گفت

سلااااااااام
خوشحالم ...زیاد که خوشبختی :)

به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد
و به مجنون و به لیلا شدنش می ارزد...

کیستم ؟ … باز همان آتش سردی که هنوز
حتم دارد که به احیا شدنش می ارزد

با دو دست تو فرو ریختنِ دم به دمم
به همان لحظه‌ی بر پا شدنش می ارزد

دل من را سبد عشق به نیل تو سپرد
نگهش دار، به موسی شدنش می ارزد!

سال‌ها گرچه که در پیله بماند غزلم
صبر این کرم به زیبا شدنش می ارزد!

بسیار زیبا...مرسی

هان؟

سوده 1389/04/23 ساعت 00:34

سلااااااااااااااااااام.............
واااااااااااااااااای............خداااااااااااااااااااااا.........
یعنی من واقعا زنده ام؟؟؟؟!!!!!!!!!
حالا حرفای دبت هست یا نیست مهم اینه که آپ کردی!!!!!
خیلی میدوستمت.............

سلاااااااااااااااااااااااااااام
بله بله به چشمان خود اعتماد کنید...
:دیییییییییییییییییییی
منم خیلی میدوستمت دوس جون :X

سوده 1389/04/23 ساعت 00:35

راستی الهه آخرن!!!!
ای وای ببقشید الهه اولن!!!!

D:
بابا اینجا که الهه هیچمن
D:

امید 1389/04/23 ساعت 16:52 http://faith.blogsky.com

سلام سوده جون
میدونی که رتبه ی من همیشه متعلق به الهه هست

فرناز خانم چطوره؟

:)
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

سوده 1389/04/24 ساعت 00:30

بهله میدونم............
خواستم خودم بگم الهه اولن......

:)
ممنون دوس جونا
:X

samin 1389/04/24 ساعت 12:20

عالی بود!
خوش بحالت
خوش بحالش...
و اینکه...حس خیلی قشنگی داشت که چون از دل برآمده بود شدیدا بر دل نشست
دوستش داشتم!
دوستم!

مرسییی ثمینم
اما هنوزم میگم رازه هاااا
به حرفام خیلی اعتماد نکنین
یو ها ها هااااااا :)

به به ... چقدر اینجا خوشبختی موج می زنه!

ممنون :)
همه جا خوشبختی هست فقط ما باید بهتر به اتفاقای دورو برمون نگاه کنیم

[ بدون نام ] 1389/04/24 ساعت 23:00

سلام. به خاطر شکوفا کردن حس کنجکاوی بعضی از دوستان گفتم اینجا هم ه کامنت بدون نام بذارم...
خیلی قشنگ نوشتین

:)
مرسی

واران 1389/04/24 ساعت 23:18

سلام
خیلی خوشحالم که همه حس خوشبختی دارن
من و عشقم
الی جون
امید خیلی خوشحالم به خوشبختی همه راستی الی من سرگرم درس خوندن ارشدکم واسه همین زیاد نمیرسم بیام

ممنون خدا
و خوشبختی همینه به امید روزهای خوب برای سوده و شازده مسعود و شکیبا جونم

سلام عروس خانوم
واقعا؟خداروشکر عزیزم...بخون رتبه ی توپه رو انتظار میکشیما

[ بدون نام ] 1389/04/25 ساعت 18:40

!!!!!

؟؟؟
لطفا با اسم کامنت بذارین!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد