اصنم نمیخام بنویسم نقاشی 7 هااP:

بگذار «عشق» مال کسانی باشد  

که رویای عاشق پیشگی دارند 

مــــــــن و تـــــــــــو 

شجاعت عاقل بودن داریم 

آنقدر که بدانیم 

وقتی عشق از در می آید.. 

‌«رنج» است که با آن 

بر سر آوار میشود

 

پ.ن.۱.سلام6177.gif امروز باز غذا پخیدماا ..اگه نمکش یکمی بیشتر بود و یکمی سوزیده نمیشد ،معرکه تر بود.گفتم معرکه تر،چون هویجوریشم معرکه بود  

پ.ن.3.اصنم حالا حالاها منتظر نقاشی جدید نباشین که اصنم حالشو ندارمااا  

پ.ن.4.روزهای بهتری را در حال گذرانیدیدنم  

پ.ن.5.دیروز که فرناز پیشم نبود ،کلی به این گربه مظلومه ی پشت دانشکده که شکل ببره ،غذا دادم ،آخه هیچوقت من بش غذا نمیدم   

خنگه بیچالهاصنم پللو نیسمنم که مهلبووووووووووووووووووون   

پ.ن.6.خسته شدم..یه پست نوشتن چقد انرژی میگیره...برم بخابم 27cd84fd58b570baed692a24169bc74a.gif

نظرات 7 + ارسال نظر
امید 1389/12/10 ساعت 17:55 http://faith.blogsky.com

اااااا اینجا هم آپ شده که
چه خوب
واران هم که اومده
سوده جون تو هم دوباره وبلاگتو راه بنداز

به به به چه کدبانویی. آفرین که غذای سوزیده بلدی درست کنی. منم خیلی خوب بلدم غذای سوزیده درست کنماااا
تازه اینجا چه بهاری شده
قالب وبلاگت خیلی خوشگله و آهنگشم خیلی خوب شده و تو نظرات هم هست :دیییی
خوشحالم که روزهای خوبی رو میگذرونی
امیدوارم همیشه خوب باشی
فرناز هم دیگه به این گربه چیزی نده. تو هم همینطور
من اگه اونجا بودم یکی محکم با پا بهش میزدم که گورشو گم کنه بره. من دشمن گربه هستم :دیییی

امید 1389/12/10 ساعت 17:59 http://faith.blogsky.com

این آهنگ وبلاگت خیلی باحاله
من که دلم نمیاد ببندمش

واران 1389/12/11 ساعت 11:32 http://varanbahar.blogfa.com

سلام خانمی
چه خوب همه با هم یه شروع خوب داشته باشیم
خوشحالم که بهتری
راستی سوده کجاست؟

سوده 1389/12/12 ساعت 16:13

سلاااااام دوس جونا..........
حالتون چطوره؟
خوشحالم که خوبی اله جونم امیدوارم همیشه خوب باشی.........
بچه ها همتونو خیلی میدوستم............

سلام. بارکلا آشپزباشی میگم بفرماید شام!!!
پ.ن 2 فکر کنم قاطی همون غذات دادی خوردن آره؟؟؟؟
پ.ن 3 : ای بابا ... آه حسرت بار!!!!!! (باورت شده ؟؟)
پ.ن 4 : خدارو شکر...
پ.ن 5 : گربه ها مظلوم نیستند فقط حیله گرند!!!
پ.ن6: بابا آخه این پسته ...نفسم واستاد کامنت گذاشتم این همه!!!

سمیه 1389/12/16 ساعت 12:38

سلام الهه جون پی نوشتت عالی بود!به من که روحیه داد!

گلنار 1389/12/19 ساعت 09:45

man dobare be rooz shodam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد