نقاشی (۳)

اگر می خواهی آب باشی 

باید اول قطره باشی 

قطره آبی پشت شیشه 

تاب اگر آوردی 

نلرزیدی اگر 

حتم روزی دریا میشوی. 

 

 

 پ.ن.1.بلخره چند وقت پیش ،سومین نقاشیم هم تموم شد ضمن  اینکه دوس داشتم بدونین اینم به بهترین دوستم تقدیم شده،خواستم شمام ببینینش :

 

 پ.ن.2.خدایا دوستان من ارمغانی از رحمت بی کران تو اند ،خرسندشان ساز به تندرستی. 

پ.ن.3.

نظرات 8 + ارسال نظر
امید 1389/08/11 ساعت 20:36 http://faith.blogsky.com

چقدر شعرت قشنگه الی جون
آفرین به تو که بهترین دخمل دنیایی
این بیت هم تقدیم به تو دخمل زیبا:

گر روی پاک و مجرد چو مسیحا به فلک
از چراغ تو به خورشید رسد صد پرتو

و نقاشیتم که دیگه همه رو دیوونه کرده
خیلی خوشگله
من میگم اگه تاحالا اسمی براش نذاشتی و یا اگه گذاشتی و امکان عوض کردنش هست، به اسم حس زندگی فکر کن و اگه به نظرت خوب اومد این اسمو براش بذار

یدونه یییییییییی

میسییییییی
بابت تعریفاو شعرو همه چیز

سوده 1389/08/11 ساعت 22:53

الههههههههههه اولن.......

سوده 1389/08/11 ساعت 22:53

نه شایدم الهه نقاشن...

سوده 1389/08/11 ساعت 22:54

خیلی قشنگه نقاش باشی جونممممممممم

میسییییییی دورت بگردم...چشمات قشنگ میبینه

سلام. این نقاشیت هم به "قصه چشما " ربط داره دیگه حتما که تقدیمش کردی بهش!!!

اااا همه چیو که نمیشه به همه چی ربط داد که

برک الله..

میسی

آقاااااااااااااااااااااااااااااااااا...
خب از منم تشکر می کردی
الکی گفتما
نقاشیت هم می دونی به نظر من اصلا قشنگ نیست

شاهکاره

کاش منم زودی می تونستم تار بزنم و آهنگشو بذارم تو وبلاگم...

آقااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
راس میگوی؟

تاوزههههههههههههه میسیییییییییییییییییییی،چشمات شاهکاره دوستم
تاوزه تو دعا کن من بتونم یه روزی ویلون بزنم...قول شرف میدم خودم زوریم که شده تارزنت کنم

samin 1389/08/15 ساعت 10:45

ye soal! in naghashi khoshgele modele ia ine ke khodet keshidi?? Kaf mikoniiiiiiiiiiiiiim

ثمین؟؟؟؟؟؟؟؟
خودم کشیدم بابا جون
اما لطف داری دوس جونی منننننن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد