نقاشی 5

تو فقط خودتی

با مشکلاتی که "ترین" نیست ، اما برای ساختن تو بهترین است  

 

             اگه قرار بود هرکسی بزرگترین غمش رو برداره و ببره تحویل بده ،  

با دیدن غمهای دیگران آهسته غمش رو در جیبش می گذاشت و به خونه بر می گشت   

 

 

پ.ن.۱.دیشب یعنی 5/11/89 پنجمین نقاشیمم تموم شد . Painter

۳ـ۴ روز بیشتر طول نکشیدااا    

 الگوم از نادر مهذب نیا بود که نقاشی های بسیار گوگولی میکشد

البته عرض کنم که عکسش بازم مثل خود نقاشی نشده و نقاشیم قشنگتره   

هرکیم باور نکنه....   

اینم نقاشیم :    

 

پ.ن.2.برین این سایت رو ببینین ،میتونین اسم خودتونو بنویسین و برای زینگ اس ام اس یا زینگ موبایلتون استفاده کنین  

پ.ن.3.چند وقت پیشا وبلاگم یک ساله شده بوده!!!

  

پ.ن.2.دیگه واقعا بیشتر ازین حرفم نمیاد

نظرات 16 + ارسال نظر

سلام الهه جون . بلاگ زیبایی داری. در ضمن نقاشیتم خیلی خوبه هنرمند .منو با اسم♣♪ soundless ♪♣ لینک کن بعدش خبر کن تا لینکت کنم.

امید 1389/11/07 ساعت 14:18 http://faith.blogsky.com

الهه اولن
الی جون با حرفت خیلی خیلی موافقم و خدا رو واقعا شکر که مشکلاتمون هر چند بزرگن، اما به هر حال راه حل دارن. خدا رو شکر که سلامتی رو داریم
و اما نقاشیت
بابا هنرمندددددددددددددددددد
باب نقااااااااشششششششششششششش
بابا ایوووووللللللللل
خیلی خوجله نقاشیت
گل یاسشم که توپه دیگه
کلی بهت افتخار میکنم
تو بهترین نقاش دنیایی

خدا کنه حالشو پیدا کنم منم وبلاگمو آپ کنم :دی

مرسیی مرسییی مرسییییی
نه بابا بهترین نقاش که دیگه مععلومه نیستم که
اما بازم میسییی

امید 1389/11/07 ساعت 19:04 http://faith.blogsky.com

زینگ دیگه چیه بچه جون؟
:دییییییی
تولد وبلاگت مبارک الی جون

خب زینگ زینگه دیگه
بازم میسی

امید 1389/11/07 ساعت 19:04 http://faith.blogsky.com

راستی کی تم وبلاگتو عوض می کنی و صورتی یا یاسی میکنی رنگشو؟
بابا مشکی رو ول کن

اااااااااااااااااااااااااادوس دارم خووووووووو

نه بابا!
انگار یه خرده استعداد داری!
خوبه! آفرین!


از نقاشی گنجیشکا بیشتر خوشم اومد!

خب بله استعدادم داریم
مرسی

سلام الهه خانوم...
از نظراتتون توی وب ابوالفضل خوشم اومد اومدم ببینم کیه داره از اصفهانیا حمایت میکنه...
آخه همشهریم آباجی
خوش حال میشم پیش منم بیای...
راستی یک ساله شدن وبتم مبارک بوده باشه

سلام عزیز دلم
مرسی شمام اومدی پیشم
مرسی

محسن 1389/11/09 ساعت 14:46 http://www.degdar.blogfa.com

وقتی از اجتماع دردها می گریزم

به تو پناه می آورم ، با تو می توانم در آسمان ها راه بروم ،

می توانم برای سنگ فرشهای خیابان قصه های شهرزاد را نقل کنم ،

با تو که هستم سلولهای وجودم طعم شادی را می چشند

و دیگر جایی برای دردواره ها نمی ماند .

وقتی از هجوم تنهایی و آوار دردها می گریزم ،

سر پناهی جز تو و نگاه همیشه عاشقت ندارم

نقاشیت قشنگه.
استاد مهذب نیا استاد منه.منتها من رنگ و روغن کار میکنم پیششون.
فوق العاده استاد خوب و محترمی هستن...

مرسی عزیز من
وای واقعنی؟
منکه حیف که کلاس طراحی نرفتم وگرنه میومدم پیششون آبرنگ
حالا طراحیمو رفتم میام
اصفهانه موسسشون نه؟

سلاملیکم...
اولن که نقاشی هات خیلی قشنگه واقعا...
ما که باور کردیم نقاشی از عکسش بهتر شده
===
خداییش چرا ما همیشه فکر می کنیم بیشترین غم ها رو ما داریم!!!؟؟؟

سلام سلام
وای مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییی
===
نمیدونم چون از دل مردم خبر نداریم

خوش بحالت که نقاشی میکشی اونم همچین تصویرایی..من که اصلا هیچ نقاشیی بلد نیستم یادمه مدرسه هم میرفتم این کار نقاشی کشیدن به عهده ی خواهر بزرگترم بود و به لطف اونم همیشه بیس بودم

مرسی عزیزم
:)
خب هرکی توی یه زمینه ای مهارت داره دیگه...مسلما شما توی زمینه های دیگه ای فوق العاده هستی

سوده 1389/11/14 ساعت 14:46

سلاااام الههههههههه جونم
اولا که ما هرروز به وبلاگتان سر میزدیم ولی همش برایمان زبان ژاپنی نمایش میداد!
باز هم ناامید نشدیم و امروز دیگه درست شد
نقاشیتم خیلی قشنگهههههههه.........
یه عالمه
راستی سلام آقا امید حالتون چطوره؟(اصفهانی)

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سوده خودممممممممممممممممممممممممممم
بابا نمیگی دلم برات یه زره میشه؟
والا نمیدونم چرا وبم اینطوری شده بوده
بعدم مرسی گلم چشمات خوشگل میبینه قربونت برم
شازده خوبه؟

سوده 1389/11/14 ساعت 14:48

راستی قالب جدید مبارک
بعدشم اصلنم دوست ندارم......
جواب کامنت قبلیم که پست پایینی گذاشتم ندادی
قهر

مرسی قربونت برم
بابا به خدا تو انجمن اومدم کلی بات حال احوال کردم
باور نداری خودت برو ببین
تازه اونجا هم که دیگه نمیای :(

سمیه 1389/11/16 ساعت 10:57

این واسه نقاشیته این واسه نوشته ی قشنگته یه عالمه بوس و آرزوی خوب و واسه ی خودت

وایییییییی مرسی سمیه ی عزیز خودمممممممم
مرسی که میای پیشم
باور کن واقعا خوشحالم میکنی
از ته ته دلم میگم

سوده 1389/11/21 ساعت 19:24

سلام الهه جونی...
از چی خسته شدی گلم؟
واقعا گاهی وقتا پیش میاد آدم از خودش خسته بشه
راستی انجمن اومدم خراب بود چند وقت نیومدم الام پسوردم و هرچی میزنم وارد نمیشه عزیزم
شازده هم خوبه

سلام سلام سوده جونمممممممم
خب از خودم دیگه:(
یعنی از همه چیز
اما امروز بهترم خیلی :)

بعدم آره منم با انجمن مشکل دارم ارور میده
اومدم گفتم چقد دلم هواتونو کرده

خوشحالم شازده هم خوبه
به شازده کلی سلام برسون
میدوستمت
هی هی بیا پیشم
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX:

سوده 1389/11/21 ساعت 19:26

راستی با کمال میل منتظر نقاشی بعدیتم میمونم

لطف داری خانومی:)

ثمین 1389/11/22 ساعت 15:15

سلام علیکم خدمت الهه خانوم عزیز و محترم
با عرض تشکر فراوان از اینکه بالاخره قالب قبلی را عوض کردی و این ویروس کش ما اجازه داد ما بیایم اینجا
الهه! هلاک این نقاشیاتم!اصلا من نقاشی آبرنگ میبینم احساساتی میشم! گفتم که یه مدت سعی کردم با آبرنگ یه چیزایی بکشم اما نتیجه ش وحشتناک بود حتماً استادم بد بوده.بله حتماً همینطور بوده!
وااااای الان نقاشی گنجشکیه را دیدم! عااااااالیه! آقا منم میخوام بیام کلاس تو!
دیگه اینکه تولد وبلاگتون مبارک! وب لاک من که جوان ناکام شد.در 6 ماهگی مرد
چقد این مدت که من نبودم خواننده هات زیاد شدن! جام خالی نبوده ایول
به امید دیدار عزیزم!

سلام سسلام سلااااااام ثمین عزیزم
حالت خوبه؟
بابا عجبه ما یه کامنت دیدیم ازتوننننننننXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX:
بعدم مرسی قربونت برم چشمات قشنگ میبینه
بعدم اینکه خب ثمین جونی من که کلاس نمیرم که
همون چند جلسه بود که فقط تو تابستون رفتم
اونم استادش مال بچه ها بود و خب چیزی یادم نداد D:

بعدم دروغ میگیییی
برا چی پاکش کردی؟؟؟؟
یه بار اومدم انگار پست رمزدار گذاشته بودی اگه اشتباه نکنم
اما خوب بود میراشتی باشه هااا
میدوستمت عزیزم
و به شدت دلمان تنگتان است :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد