دیشب من...

در اوج تنهایی به هیچ فکرمیکنم...

نیست میشوم و بازخودم را در گرداب زندگی سرگردان میبینم

در اوج تنهایی میخندم به هر آن چه بودن میخوانند ومن داشتن مینامم

در اوج تنهایی به عشق فکر میکنم و پاک تر از آن دروغ را می بینم

در اوج تنهایی به حال دلم زار میزنم و به سادگیش میخندم

در اوج تنهایی...

میمیرم...

تنهاییم اصیل است

واصالتم به جغدهای آواره شهر سوختگان میرسد

تنهایی مرا تو درک نخواهی کرد

سایه ام بر روی هیج دیواری نیست

ناله های مرا از دورترین بیشه دنیا گوش کن

ناله هایم تلخ است

پر از تنهایی

بغض تنهایی من را تو نخواهی فهمید

من سراپا بغضم

هیچکس را فراموش نکردم

اما خود  فراموش شدم. 

              وبلاگ :کاش قلبم درد پنهانی نداشت. 

 

 

پ.ن.دیشب نوشت.

                    افکارم ، دورو بریام ،روزهام ، زندگیم

                                                   همگی مسموم اند...

                                اگه فرشته نبود، دیگه هیچ کودومو نمیخواستم...

  اگه فرشته نبود ،دلم نمیخواست این شبی که ثانیه هاش ،باهام سر شوخی دارن و انگار سر جاشون خشک شدن ،صبح بشه...

                                                                 اگه فرشته نبود...

نظرات 9 + ارسال نظر
امید 1389/02/02 ساعت 10:46 http://faith.blogsky.com

تو خودت فرشته هستی عزیزم
به قول آجی شکیبا:
برایت آرزو می کنم در روزهایی که هیچ چیز درست پیش نمیرود، صبر داشته باشی.
بعدشم اینکه:
هیچکس تنها نیست
همراه اول
خدا

میدوستمت دختر مهربون

مرسییییییییییییییییییییییییییییییی

شکیبا 1389/02/02 ساعت 16:11

سلام دوست عزیزم

مگه تو خدا نداری که خودتو تنها حس میکنی گلم؟
خود من از نظر فیزیکی خیلی وقته که دارم تنها زندگی میکنم و تمام ساعات روز رو من هیچکس رو نمیبینم و کسی کنارم نیست حتی سالهاست که از پدر و مادر هم دورم یعنی تنهای تنها...
ولی من هرگز احساس(خوب دقت کن دارم میگم احساس)تنهایی نمیکنم چون خدایی دارم که همیشه با منه و همیشه مواظبمه و حواسش به من هست...
و این خدای من همان خدای تو هم هست...پس هرگز نگو من تنها هستم باشه؟؟
ان شاءالله که همون فرشته ات رو همیشه داشته باشی...
خیلی میدوستمت عزیزم

سلاااااام
چرا اما بعضی وقتا آدم دلش خیلی میگیره
چشم نمیگم
ممنون
منم همینطور عزیزم

واران 1389/02/04 ساعت 09:44

سلام الهه جون دقیقا میفهمت سخته خیلی سخت
امیدوارم باهاش کنار بیای با اینکه سخته حستو میدونم
منم ویدوستمت
نمیدونم چی بگم اما درکت میکنم خودمم این مشکلو داشتم اما راه حلی نبوده هنوز

مرسییییییییی عزیزم

مسعود 1389/02/04 ساعت 22:24

سلام الهه مرسی که سر زدی
من دیگه نیستم فعلا

امید 1389/02/05 ساعت 23:03 http://faith.blogsky.com

کدوم مشکل؟؟؟؟
مشکلی نیست اصلا واران جان

اما چه با من می کند چشمت که باید
هم گفته، هم نا گفته ام را پس بگیرم

... 1389/02/09 ساعت 22:17

...
.....

واران 1389/02/11 ساعت 13:58

سلام الی جون خودم
چطوری دختر؟
خوبی؟
منم ایییی
مثل همیشه نه اما اینبار یه جور دیگه بدم
قربونت
تا بعد بای

نگران نباش من آنقدر امروز و فرداهای نیامدنت را دیده ام
که دیگر هیچ وعده بی سرانجامی خواب و خیال آرزویم را آشفته نمی کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد