و تنهایی من شبیخون حجم تو را پیش‌بینی نمی‌کرد.
و خاصیت عشق این است.   

  

پ.ن.همیشه که نوشته ها ،پی نوشت ندارند.صریح است...صریح...

نظرات 15 + ارسال نظر
امید 1389/04/10 ساعت 08:49 http://faith.blogsky.com

الهه اولن
و تنهایی من شبیخون حجم تو را پیش بینی نمی کرد. و خاصیت عشق این است

الهه 1389/04/10 ساعت 10:31 http://dokhtaran2.blogsky.com

امید 1389/04/10 ساعت 12:47 http://faith.blogsky.com

سوده 1389/04/10 ساعت 23:55

سلام الهه جون..........
جمله ی جالبی بید البته عشق خاصیت های بسیار دیگری نیز دارا میباشد....

سلام عزیز دلم
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییی
:دی آره دوس جون خیلی خواص داره

بابا کاشف خواص عشق ....بابا صراحت....دریاب مارو

بله بله
کی منو داره صدا میکنه؟
:دییی

تمام خاک را گشتم به دنبال صدای تو
ببین!
باقیست روی لحظه هایم جای پای تو
اگر مومن،اگر کافر،به دنبال تو می گردم
چرا دست از سر من بر نمی دارد هوای تو؟!...

(سلام جیگیل من!
خوب شد منم اینترنت دار شدم!
چون داشتم دق می کردم!
چون وبلاگ تو تنها جاییه که جرات می کنم بدون داشتن هیچ عشقی توش عاشقانه بنویسم...)
دوست دارم

آخییییییییییی
خب هوای من خوبه دیگههههه..دستم که ور نداره بازم خوبه :دی
تازه بابا میدونم عشقت منم بابا ،خجاتمون نده
D:
منم دوست دارم X:

صدایم از تو خواهد بود اگر برگردی ای موعود
پر از داغ شقایق هاست آوازم برای تو
تو را من با تمام انتظارم جستجو کردم
کدامین جاده امشب می گذارد سر به پای تو
نشان خانه ات را از تمام شهر پرسیدم
مگر آن سو تر است از این تمدن روستای تو؟!

(عاشقانه نوشتن هم قشنگه...
خوش به حالت...
فقط برای تو می نویسم... )

X:

[ بدون نام ] 1389/04/14 ساعت 22:23

ببشخید ییشخید ببشخید که لزوما جوابتونو اونجوری دادم

سوده 1389/04/18 ساعت 18:12

الهه جون قصد آپ شدن نداری؟؟؟؟؟

چرا عزیز دلم
انشاالله آپ میکنم
:)

امید 1389/04/19 ساعت 14:09 http://faith.blogsky.com

سلام به الهه ی عزیز
پرنسس الهه ی خوشگل و مهربون چطوره؟

فرناز خانم خدمت شما هم سلام عرض میکنم دوست خوبم

سلااام
مرسییییییی:)
فرناز با تو اند..بدو بیا :)

[ بدون نام ] 1389/04/21 ساعت 15:25

مثل اینکه خیال بخشیدن ندارین؟؟

اختیار دارین
ما کی باشیم...

[ بدون نام ] 1389/04/21 ساعت 22:12

مشخصه از اینکه کامنت زیاد می ذارین برام

معذرت میخام
براتون همین الان جند تا کامنت گذاشتم

سوده 1389/04/22 ساعت 00:01

الهه جون معلومه کجایی دختر؟؟؟
این کیه بدون اسم کامنت میذاره؟؟!!!

سلام عزیز دلم
من همینجاها میپلکم :)
عزیز دلم یه دوستامن...نمیشناسیشون
مرسی که همیشه میای پیشم X:

[ بدون نام ] 1389/04/24 ساعت 23:17

درد عشقی کشیده ام که مپرس
زهر عشقی چشیده ام که مپرس
گشته ام در جهان وآخر کار
دلبری برگزیده ام که مپرس
آن چنان در هوای خاک درش
می رود آب دیده ام که مپرس
بی تو درکلبه گدایی خویش
رنج هایی کشیده ام که مپرس
همچو حافظ غریب در ره عشق
به مقامی رسیده ام که مپرس

عالی بود

مرسی ممننون

[ بدون نام ] 1389/04/25 ساعت 23:01

!!!!!!

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گفتم لطفا با اسم نظر بذارین وگرنه متاسفانه پاکش میکنم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد