چه فرق میکند  

صد سال دیگر اسم این دقیقه چه بوده  

حس این هوا چه بوده 

منظور این واژه ها چه بوده است 

لب ریز ،تگری ،آرام ، 

آرام آرام... فالی بزن دختر ! 

بی خیالی خالص آدمی هم 

هوش خاصی می خواهد. 

                                 علی مسعودی نیا  

نظرات 12 + ارسال نظر
سوده 1389/02/16 ساعت 20:42

الهه اولن!!!!!!!!!

D:

سوده 1389/02/16 ساعت 20:43


بهد از مدت ها بالاخره دستم به کامنت دونیت رسید ولی ضایع شدم...........

این حرفا رو نزن عزیزم....
فقط دوباره تایید داری شده عجیجم..

سوده 1389/02/16 ساعت 20:45


چه فرق میکند

صد سال دیگر اسم این دقیقه چه بوده !!!!!!!!!
واقعا فرق نمی کنه؟؟؟؟
نمی دونم.....

نه فکر نمیکنم فرقی بکنه!

شکیبا 1389/02/16 ساعت 20:50

اولن!
سلام
خوبی؟
آره بابا بی خیالی هم خودش یک هنر خاصه ولی ناچار باید باهوش باشیم و هنرمند وگرنه همش باید غصه بخوریم...

سلاااام دوست جون
آره دیگه... و نتیجه میگیریم ،بنده بسیاار باهوش میباشم
D:

چیزی نگذشته هنوز از بهار

حتی به زحمت انتهای فروردین

حتی به زحمت اکتشافاتِ شکوفه روی درخت

و من از بس که دارم می میرم

حوصله ام ته کشیده از ته

با کلی بامدادِ چرتی لاس می زنم

با وجودی که حتی به زحمت چارشنبه سوری تمام شده

به زحمت یا مقلب وارد قلوب شده

و هنوز رد سبزه ها روی آسفالت پیداست

از بس که دارم می میرم

باورم نمی شود که پروانه ی روی دستِ بنفشه پاک نشده!...

علی مسعودی نیا

وااااااااای فرناز خیلی معرکه بود مرسیییییی
مخصوصا:
حوصله ام ته کشیده از ته

امید 1389/02/17 ساعت 21:41 http://faith.blogsky.com

هر روز سلولهای بدن همه ی ما کار میکنن تا ما زنده باشیم و سلامت و بتونیم به زندگیمون ادامه بدیم
تاحالا شده یاد این بیفتی که مثلا سلولهای یک قسمت از بدنت دارن کار میکنن و این موضوع یادت بمونه؟
البته که خیلی از قسمتهای بدن هستند که شاید هرگز بهشون فکر نکنی یا حتی هرگز راز کارشون هم کشف نشه، اما اونا کار خودشون رو میکنن، چون جزیی از بدن تو هستند و تو برای ادامه ی حیات بهشون نیاز داری.

این لحظه ها هم همینطورند، شاید کسی هرگز این لحظه ها رو یادش نمونه، اما این لحظه ها آینده ی من و تو و همه ی آدما رو میسازن. پس مهم هستند، هرچند که نادیده گرفته بشن

واو..
عجب جواب منطقیانه و عاقلانه ای
:دی
مرسی حق با شما هم هست...

واران 1389/02/18 ساعت 10:19

سلام الی جونم
شعر قشنگی بود فردا ها اصلا این لحظه یادمون بره
یادمون میره
که امروز چی شد
اما تو رو یادم نمیره دوست من
میدوستمتون

سلام دوس جونم
منم تو رو یادم نمیره عجیجم
منم میدوستمت
X:

... ..... 1389/02/18 ساعت 21:55

..........
......................!!
..))))))))))))))

...
.
...........................!

شکیبا 1389/02/20 ساعت 20:15

میبنم که ضایع شدم!
معلومه باهوش میباشی دوست گل من
منم باید هوشم تقویت کنم انگار!

این حرفا چیه عجیجم؟؟
میدوستمت
X:

........... 1389/02/21 ساعت 20:52

عالی بوددددددددد!
...
...................
....!
دی))))))))!!

ممنون

samin 1389/02/22 ساعت 20:07

Hey Salaaam
be man che ke CM doonit khodesh zaboonesh farsi nemishe pas manam Fingilish minevisam
Vaaay Elahe joon az dirooz ta hala hey miram jelo Aine migam naa engar vaghean poostam behtar shode haa az inke be man Etemad be nafse Kazeb midi Sepas
Khanoom chera emrooz naimadin ziaratetun koonim?! Be ghole shaer: Because Naimedia Heartam Terek Khord!
dar morede postetoonam baiad begam ke...
روزی صدایم را خواهی شنید! روزی که دیگر نه صدا اهمیت دارد و نه روز!!!
in weblogeto avaz kon khaheshan boro ie Hoste dige
Ta Ba'ed!

سلااام
واااا...انقده عیب رو کامنت دونی من نذار بچه...
بعدنشم..خب راست گفتم..دوروغ که نگفتم که..
بعدنشم...عرز عرز عرز عرز عرز عرزعرز...
واااااااایییی چقد مرسی دار بود...روزی صدایم را خواهی شنید! روزی که دیگر نه صدا اهمیت دارد و نه روز!!!
X:

سمیه 1389/02/23 ساعت 13:24

وبلاگتا دوست دارم بهم حال می ده مرسی

مرسییییییییییییی
حال بدگی از خودته سمیه جونم
X:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد