بیا با من و باور کن حرفم را

بیا با من

بیا در خلوت ِ این خالی از دنیا

و برهم زن سکوت ِ سرد ِ ساکن را

بیا با من

بیا در لحظه های تنگ ِ دلتنگی

و بگشای آن جدار ِ سخت ِغمهارا

بیا با من

بیا در نغمه های تلخ و دلگیرم

بیا در شب ، در این مأوای جانسوزم

بیا در شب ، نبینی اشک چشمانم

نبینی طاقت ِ طاقم

نبینی زردی ِ رویم

نبینی تا اگر از دور، برایت نامه ای دادم

و گفتم : "خوب و خندانم."

و گفتم : "زندگی زیباست."

خیالت امن و آسوده ، دلت باور کند حرفم ...   

 منبع:وبلاگ ندای سکوت

                           

                                                                   

نظرات 20 + ارسال نظر

سلام.میاد با تو و حرفت رو باور میکنه...

سلام
خیلی ممنون ...بله حتما میاد

امید 1389/04/25 ساعت 23:20 http://faith.blogsky.com

اومدممممممممممممممممممممممم

خیلی قشنگه الی

مرسییییییییییییییییی چشماتون قشنگ میبینه :)

سوده 1389/04/26 ساعت 00:25

سلااااااااااام خوفی؟
قشنگ بید........
یه جورایی خیلی آروم شدی الهه جون چیزی شده؟

سلام عزیزم
مرسی بد نیستم ‌،تو خوبی گلم؟
دلم برات تنگ شده بود
و مرسی
راستی یعنی چجوری شدم که آروم شدم؟
و مرسی که همیشه میای پیشم

واران 1389/04/26 ساعت 23:09

سلام
منم اومدم
قشنگ بود
اره انگاری تو هم بله

سلام عزیز دلم...
لطف کردی که اومدی علوس خانوم
بعدم

سلام.ممنون از حضورتون.باز خداروشکر هنوز فراموش نکردین مارو

سلام
اختیار دارین...چرا باید فراموش کنیم؟

[ بدون نام ] 1389/04/28 ساعت 23:48

ای آفتاب آینه دار جمال تو مشک سیاه مجمره گردان خال تو
صحن سرای دیده بشستم ولی چه سود کاین گوشه نیست درخور خیل خیال تو
در اوج ناز و نعمتی ای پادشاه حسن یا رب مباد تا به قیامت زوال تو
مطبوعتر ز نقش تو صورت نبست باز طغرانویس ابروی مشکین مثال تو
در چین زلفش ای دل مسکین چگونه‌ای کشفته گفت باد صبا شرح حال تو
برخاست بوی گل ز در آشتی درآی ای نوبهار ما رخ فرخنده فال تو
تا آسمان ز حلقه به گوشان ما شود کو عشوه‌ای ز ابروی همچون هلال تو
تا پیش بخت بازروم تهنیت کنان کو مژده‌ای ز مقدم عید وصال تو
این نقطه سیاه که آمد مدار نور عکسیست در حدیقه بینش ز خال تو
در پیش شاه عرض کدامین جفا کنم شرح نیازمندی خود یا ملال تو
حافظ در این کمند سر سرکشان بسیست سودای کج مپز که نباشد مجال تو




تعبیر:گردش روزگار به کام تو است و اگر دچار مختصر رنج و غمی شدی، نگران نباش. خونسرد باش و حوصله کن. با همه ی مردم مدارا کن و مغرور نباش. خداوند را شکرگزار باش و قدر نعمات او را بدان و به دیگران محبت کن.

باوشه.. :)

سوده 1389/04/28 ساعت 23:48

الههههههههههه جون کجایییییییی؟؟؟؟؟

سلام عزیز دلم
من همینجا هام
(ایول مام میتونیم دیگه در جواب ،اسمایلی بذارییییییییییم
ایوللللللللللللل

[ بدون نام ] 1389/04/28 ساعت 23:59

با سلام
شما میتوانید وبلاگ خود را بصورت رایگان در سایت مرجع وبلاگها وسایتهای ایرانی ثبت کنید.
برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید.
www.iranweb1.orq.ir

واران 1389/04/29 ساعت 12:16

بازم سلام
الی جونم ممنون که به نم نم سر میزنی
میدونم به من بودی گفتی بیا
الانم اومدم
اره گلم جواب ازمایش مثبت بود و مشکلی نداریم
انشالله نیمه شعبان عقد میکنیم
میدوستمت خیلی زیاد

سلااااااااااااااااام
بهبه هبهبه بهبهبهبههبهبهبهبهبهبهبهبهبهبهبهبهبههبهبهبهبب(یعنی به به )
مباااااااااااااااااااااااااااااااااااارررررک
پس یه عقد ایشالا افتادیم دیگه؟؟؟؟؟؟
اما کارتا هنوز نرسیده به دستمونااااا

samin 1389/05/01 ساعت 19:24

سلام علیکم عزیز جان یکم متن غیر عاشقانه بذار منم نظرم بیاد خوب
BOOS

موافقت خویش را با ثمین اعلام می داریم

به دیدارم بیا هر شب

در این تنهایی تنها و تاریک خدا مانند

دلم تنگ است.

بیا ای روشن ای روشنتر از لبخند

شبم را روز کن در زیر سرپوش سیاهی ها

دلم تنگ است.

بیا بنگر چه غمگین و غریبانه

در این ایوان سرپوشیده وین تالاب مالامال

دلی خوش کرده ام با این پرستوها و ماهی ها

و این نیلوفر آبی و این تالاب مهتابی .

.... شب افتاده است و من تنها و تاریکم .

و در ایوان من دیریست

در خوابند

پرستوها و ماهی ها و آن نیلوفر آبی

بیا ای مهربان با من !

بیا ای یاد مهتابی !

باشه بابا اومدم

samin 1389/05/05 ساعت 13:36

چرا دیگه منو دوست نداری؟ چرا دیگه نمیای وبلاگم؟ چرا چرا چرااااااااااااا

ثمین؟؟؟؟؟؟؟
بابا بی خیااااااااال....من که همش میام نانا

مسعود 1389/05/06 ساعت 00:37

ممنون الهه خانوم آرزو میکنم خوشبخت بشین

خیلی منموننننننن
منم آرزو میکنم با علوستون ،یه عالمه خوشبخت باشین

سوده 1389/05/06 ساعت 11:41

الههههههههههههه جونم کجایییییی؟

واران 1389/05/08 ساعت 21:48

سلای
چطوری
از یه متاهل به یه مجرد
میدوستمت

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام علوس خانووووووووووووووووووووووووووووم
مرسی تو چطوری؟شوخمل چطوره؟
تازشم.....قرار نشد کلاس بذاریاااااا علوس شوخمل کرده

منم خیلی میدوستمت دوس جونی

سلام. خدمت شما و سایر خوانندگان وبلاگتون عرض کنم ما زدیم توی خط کافه داری. اگه خواستین بیاین.مهمون کافه چی. توی کافه گفتگو منتظرتون هستم.
www.begoobegam.blogsky.com

سوده 1389/05/10 ساعت 00:35

الهههههه کجایییییییی؟واسه چی نمیای؟
نمیگی دلمون واست تنگ میشه؟؟

الهی دورت بگردم من
دل منم برات تنگ شده بود عزیزم
ببخش منو

علیرضا 1389/05/11 ساعت 14:30 http://paraniz.com

سلام عزیز [بوسه]
چرا دیگه پیشم نمیای؟ [ناراحت][قلب شکسته]

وبت بازم مثه همیشه توپه [قلب]

پیشم بیا ااااااااااااااااااااااااااااا[خجالت][زبان]

علیرضا 1389/05/11 ساعت 14:31 http://paraniz.com

من شکلکارو دستی مینویسم فکر کردم اینم بلاگاست پیشم حتما بیا

اااااا؟؟؟؟؟؟؟
باوشه میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد