:)

گاه یک سنجاقک
به تو دل می بندد
و تو هر روز سحر
می نشینی لب حوض
تا بیاید از راه
از خم پیچک نیلوفرها
روی موهای سرت بنشیند
یا که از قطره آب کف دستت بخورد
گاه یک سنجاقک
همه معنی یک زندگی است . 


 

پ.ن.2.امروز غذا پخیدم.

نظرات 11 + ارسال نظر
امید 1389/08/13 ساعت 22:44 http://faith.blogsky.com

گاه یک الی کوچولوی فسقلی :دییییییی

جوراباشم قشنگه
آفریییییننننننن که غذا پزیدیییی
شما چه دخمل هنرمند و با استهدادی هستین که آشپزی هم بلدین.
بدون شک همه ی دوستان بهت افتخار میکنن

ضمنا، همونطور که سوده جون هم گفت، الهه همیشه اولن


میسی میسیییییی
بازم میسیییییییییییییییییییییییییییییی

و به سنجاقک ها می اندیشم...
که در لابلای هیاهوی دیوانه وار ما
پرواز را فراموش می کنند!!!

اااااا
نخیرم...سنجاقک اصنم پروازشو فراموش نمیکنه ،مگه نه ؟

سوده 1389/08/13 ساعت 23:38

بله یم الهه جونننننننننم اولن.......
wWWOoOoOWWw عجب هنرییییییییی غذا چی پختی حالاااا؟؟؟(نمیرو! دو رو! یک رو! سه رو.....؟؟؟؟)
شعرتم خیلییییییقشنگ بود جیگررررر.......


بابا تو وبلاگ خودم که دیگه خودتون اولن بابااااا
بعدنشم نخیرم اصنم نیمرو نبود

سلام
اولا که یاد این شعر افتادم:
من و این تنهایی
من و همواره نگاهی بر در
که صدای قدمت آهسته
برسد از کوچه
انتظاری ست قشنگ...
دومندش که خیلی شعر خوشگلی بود
اما تو خوشگل تری
تازشم این دختره کلا دوست داشتنی بود.
آقا چی پخته بووووووووووووووووووووووووودیییییییییییییییییییی

سلااااااااااااااااااااااااام

بعدم که بابا ....

تازشم دوباره بابا.........این حرفا رو نزنین ..خوبیت نداره خانوم

تازشم خب از همونا که خودت میدونی

امید 1389/08/18 ساعت 16:20 http://faith.blogsky.com

عشق من باش، جون من باش
نذاری یه روز این دلو تنهاش
ای دیوونه، دوست دارم
نمی تونم از تو چشم بردارم

سمیه 1389/08/18 ساعت 18:31

گاه یک سنجاقک به تو دل می بندد و تو هروز سحر...
گر نیاید از راه؟

سمیه 1389/08/18 ساعت 18:33

دلم تنگ شده براتون

سلااااااااااااااااااااااااام سمیه جووووونزززززززززز خودمممممممممممم
حالت چطوره خانومی؟
خوش میگذره فارغ التحصیلی؟
منم یه عالمه دلم برات تنگه
اومدی یونی خبر بده ببینیمتااااا

امید 1389/08/18 ساعت 20:32 http://faith.blogsky.com

بازم
عشق من باش، جون من باش
نذاری یه روز این دلو تنهاش
ای دیوونه، دوست دارم
نمی تونم از تو چشم بردارم

عشق من باش،عشق من باش
عشق من باش،عشق من باش
عشق من باش،عشق من باش
عشق من باش،عشق من باش

سوده 1389/08/18 ساعت 21:44

به به اینجا چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام الهه جونم خوبی دوس جون؟
آقا امید چطوره؟خوبین؟

سلام سلام سلام سوده ی عزییییییییییییییییززززم
خوبم تو خوبی خانومی؟
دلمون هواتو کرده بابا
کجایی؟
بوووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسس

سوده 1389/08/23 ساعت 00:02

سلام خوبم ممنون
همینورام راستی چرا هیچکس به انجمن نمیسره فیلتره؟

الهه 1389/08/23 ساعت 23:23

سلام سوده جونم
ببخش خانومی که نرسیدم
تو خوبی؟
خوش میگذره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد