نقاشی 4

تو صمیمی تر از آنی که دلم میپنداشت 

دل تو با همه ی آینه ها نسبت داشت 

تو همان ساده ی سر سبز نجیبی که خدا 

در میان دل پاکت ،صدف آینه کاشت 

 

پ.ن.1.سلام دوس جونای من...با عرض معذرت به خاطر اینکه به وبلاگم سر نمیزدم و خب قبول دارم بی معرفتی کردم 

خواستم چهارمین نقاشیمو روز 10/9/89 تموم شدو نشونتون بدم  . نقاش الگومم نمیدونم کی بوده،همینطور دوتا نقاشی قبلیام...

مرسی که نظرات طولانی براش میذارین تا ذوق کنم 

 

 

پ.ن.2.بلخره فقط 21 ساله شدیم! 

تشکر مخصوص از همه همه ی دوستایی که تولدمو تبریک گفتن Balloons

پ.ن.3.سنگ هایی که من از یاد تو بر سینه زدم 

حرمی میشد اگر کعبه بنا میکردم... 

برای اون روزا... 

پ.ن.4.ساعتمان گم شده،هنوز  لجی ناک میباشیم

نظرات 14 + ارسال نظر
امید 1389/09/18 ساعت 09:30 http://faith.blogsky.com

سلااامممم
خودت صمیمی هستی
دل خودتم با همه ی آینه ها نسبت داره
خودتم سرسبز و نجیب و خوجلی

صدف آینه هم تو دل خودت کاشت

نخندیااااا :دی
وای چه نقاشی خوشگلیهههه
خیلی قشنگ و باحاله
چه برف خوشگلی هم اومده
منم دلم برف می خواد
میشه منم برم تو نقاشیت؟
ولی باید یه طوری برم که این گنجشکا نترسن بپرن برن
به نظرم بهتره یکم غذا براشون بریزم که دوستم بشن
ننه جون دست و پنجد درد نکند
استاد الی، که فسقلی، خیلی گلی
باباااااااا فقط 21 سالههههههه
بازم تولدت مبارک باشه عزیزم

میگم سنگ و اینا رو هم وللش، فکر میکنن لر هستیم :دیییییییییی میزنی سر کسی رو میشکنی دردسر میشه. بی خیال شو

واااااااییییی مسلسلسلسلسلسلسلسل
خیلی خطرناکه حسن
ما رفتیم تا این گلوله ها به ما اصابت نکردن
هنوز جوونیم آرزو داریم

دیر گفتی...یه عالمهه خندیدم

تازشم نگو اینوووووووووو هاااااااااا..همون ننه جونو میگم

راستی چرا لرا اینقد زود دست به سنگ میشن؟

بعدم خب مسلسلسلسلسلسلسلسلسل خیلی خوبه هااااااااا

امید 1389/09/18 ساعت 09:31 http://faith.blogsky.com

الهه هم اولن هست مثل همیشهههه
هر کس هم حسودیش بشه خره

[ بدون نام ] 1389/09/20 ساعت 22:39

وای وای چرا به من میگییی خر؟؟؟
سلام الهههه جون چه عجب از این طرفا؟؟؟؟
خیلی نامردی دیگه دوست ندارمممممممممم
اصلنم الهه آخرن چون خیلی دیر اومدی همش میومدم به وبلاگت خبری نبووووووددددددد.........

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممم سوده جونییییییییییییییییییییییییییییییییییی
بابا خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دلم هواتو کرده هااااااااااااااااااااااااا
خیلی بی انصافی کردی وبتو پاک کردی
حداقل اونجوری از حال احوالت باخبر میشدیم
شازده چطوره؟
جه خبرا؟اتفاق خاصی نیفتاد؟
قربونت برم ببخش...هر چی بگی رو قبول دارم...شرمندم
خیلی دوست دارم
بازم بیا پیشم

راستی خب چرا نقاشیمو تعریف نکردی ازش؟p:

سوده 1389/09/21 ساعت 12:32

مثل اینکه یادم رفته اسمم و بنویسم
شرمنده!

مخلصیم

قالبتان همایونیست...تولدتان هم مبارک باشد...با پیک شاهانه کادوها را فرستادیم

سپاس فراوان بابتت زحماتتان
اما....ممممم...ما شرمنده ایم اما گویا دزد ها به پیک شاهانه دستبرد زده و کادوهای نازنین مارا چپاول نموده اند
در هر هال میسی

سوده 1389/09/22 ساعت 22:43

آره الان که دوباره فکر کردم دیدم چرا از نقاشیت تعریف نکردم
آخه از بس ذوق زده بودم که وبتو آپ کردی جو گیر شدم
شازده خوبه هستیم فعلا با هم

،ببقشین دیگهه
خدا رو شکر که شازدم خوبه

سوده 1389/09/22 ساعت 22:45

حواس نمیذاری واسه آدم!!!!
بازم یادم رفت بگم نقاشیت خیلییییییییییییییییییییییییی
قشنگه دوس جونم
منم خیلی میدوستمت.....

مرسییییییییییییییییییییییییییییی خانومی
چشات قشنگ میبینه :)

سمیه 1389/09/28 ساعت 10:55

الهه جون نقاشیت خیلی قشنگه نمی دونستم تو هم متولد آذری(اگه اشتباه نکرده باشم) واسه همینه خیلی با حالی

مرسی سمیه خانومیییییی
نچ منکه آذری نیستم ،من آبانیم ،29 ام

سلام . عرض تبریک با تاخیر دارم...

سلام عرضِ خیلی مرسی دارم

می دونی سوالی که دائما برای من پیش میاد اینه که تو این شعرای قشنگو از کجا میاری

تازندشم که تا حالا بهت گفتن اصلا نقاشی هات قشنگ نیست؟
واقعا با چه روحیه ای ادامه میدی؟
به نظر من که اینا رو قاب کن بیار بذار خونه ما که کسی تو خونتون نبینه آبروت بره
من برای خودت می گم

درود....دادیم سر دزد گردنه را زدند

صد بدرود
دست شما درد نکند
سرشان را پیش کش آوردند برایمان
هه هه

یاسین 1389/10/05 ساعت 23:58

سلام...یارانه ها هدفمند شد دیگه آپ نمی کنی؟

هه هه ...
نچ
به زودی آپ میکنم ایشالا

خودم 1389/10/06 ساعت 14:14

فرناز جونی خودم...
ببقشین اون جورکی جواب کامنتتو ندادم..
خب عرز کنم که...وااااااااااااااااااااا...خب خودم میرم عرق جبین میریزم پیدا میکنم این شعرا رو دیگههههههه
چی فک کردی؟؟؟؟


تازشم اهکی ...زرنگی؟نچ...خودم میخام نقاشیامووووووووووووووو

آخی چقدر نقاشیت قشنگه. آفرین :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد