بازوانت را به مستی حلقه کن بر گردنم 

تا بلرزد زیر بازوهای سیمینت تنم  

چهره ی زیبای خود رااز رخ من وا مگیر 

جز به آغوش چمن یا دامن من جا مگیر  

راز عشق پیش را آهسته خوان در گوش من 

جستجو کن عشق را در گرمی آغوش من   

  

پ.ن.هر گاه که عشق را به دیگران نثار کنی 

رهنمون میشوی 

به آن حیات سحر آمیز شادی درونی 

که بخیلان به آن راه نمی یابند. 

                                       -ریچارد باخ-

نظرات 10 + ارسال نظر
امید 1389/08/24 ساعت 11:59 http://faith.blogsky.com

به به به چه پستی
پر از عشقولی
من که خیلی میدوستم این پست زیبا رو

چه شعر خاطره انگیزی...

سوده 1389/08/24 ساعت 23:03

سلااااااااااااااام دوس جون جونی خودم
به به ترکوندی اینجارو با این شعر عشقولی........
کپی کنم برفستم واسه مسعووود....

امید 1389/08/25 ساعت 16:17 http://faith.blogsky.com

سلام سوده جون
حالت چطوره؟
بابا بعد از ارسال عشقولینگتون سلام ما رو هم به مسعود برسون
خوش باشی

سوده 1389/08/25 ساعت 20:38

الان دقیقا دارم تو تب میسوزم حالم خیلی بد
سلام آقا امید شما چطوری؟
اتفاقا کپی کردم یادم رفت واسش بفرستم سلام شمام رو هم یادم میره همش ایندفعه قول میدم سلام برسونم

[ بدون نام ] 1389/08/26 ساعت 18:24

سلام عالی بودولی


بگذرییم:

مابا توییم و باتو نه اییم اینت بوالجب
درحلقه اییم باتووچون حلقه بردرییم

این شعر رو از کجا آوردی اینقده قشنگه؟
ارادتمندم

سوده 1389/09/03 ساعت 10:23

کجایییی الهه جون؟
دلم برات تنگیده

سوده 1389/09/03 ساعت 23:30

الههههههههههههههه جونمممممممممم
تولدت مبارکککککککککککک عزیزم
کجایی دختر دلم یه ذره شده واست

خوب آپ کن تا بیاییم!!!!!!!!!!!!۱
کامنت می ذاریم جواب نمی دی ...بعد از این همه وقت اومدی اونم طلبکار
!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد